Zauważyłem, że wiele osób ma naprawdę wielki potencjał w sobie, lecz zachowują się tak, jakby trzymali go dla siebie i z nikim nie chcieli się nim dzielić. Chodzi o to, że jest wielu ludzi, którzy nie wiedzą jak zacząć wykorzystywać umiejętności, które mają, by dobrze wpłynęły na ich przyszłość. Może przeraża ich to, że nie wiedzą, jak dane czynności wpłyną na ich życie? Nie wiedzą, kiedy osiągną jakieś rezultaty? Nie wiedzą czy im się to opłaci? A może myślą, że akurat osoba, która potrafi np. prowadzić biznes i być ekspertem w danej dziedzinie – dostała z niebios jakąś wyjątkową moc i obdarzono ją specjalną wyjątkową odznaką, że osiągnie sukces? Nie prawda… taka osoba również musiała na początku poświęcić dużo czasu na zrozumienie, czego chce i jak może wykorzystać swój potencjał, by być najlepszą i mieć życie, o jakim marzy.

 

Nie chcę pisać książki, streszczę Ci to, co chcę przekazać: jeżeli czymś się zajmujesz, dziel się tym z innymi. Pisz o tym, opowiadaj. Tłumacz jak to się robi. Na pewno jest ktoś, kto też chce się tego nauczyć. Ktoś, komu trudniej przychodzi nauczenie się czegoś, niż Tobie. Niezależnie od tego, czym Ty chcesz się zajmować, to na pewno są grupy ludzi interesujący się podobnymi sprawami, a to może Ci ułatwić start

 

.

Dla osób, które nie wiedzą, o czym mówić/pisać/co robić:

 

Czym się interesujesz? Opisz to.

 

  • Co udało Ci się zrobić i jak to zrobiłeś? Czym się kierowałeś i jakie decyzje podejmowałeś, że udało Ci się to zrobić/czegoś nauczyć? Ludzie chcą takie rzeczy wiedzieć (How-To).
  • Napisz recenzje np. książki, którą czytałeś/aś ostatnio.
  • Opisz, czego nauczyłeś się ze swoich porażek.
  • Napisz podsumowanie ostatniego roku np. 3 najważniejsze rzeczy, jakich się nauczyłem w tym roku.
  • Opisz, co się zmieniło odkąd zacząłeś działać i coś robić, np. jeżeli chodzisz na siłownię, to jak się czułeś, gdy zaczynałeś i jak jest teraz? Ile się zmieniło w Tobie/ w Twoim życiu?

 

Dla osób, które wiedzą, o czym pisać:

 

Wiesz o czym pisać, interesujesz się daną branżą i zawodem jakiś czas. Posiadasz już bogatą wiedzę, ale nikomu jej nie przekazujesz. Zmień to. Pokaż się światu! Może Ty pomożesz komuś, kto dopiero będzie się uczył, a Tobie pomoże ktoś, kto jeszcze bardziej zna się na rzeczy? Podam Ci przykład.
Milena (współtwórczyni marki Uwolnij.to) zaczynała od fotografowania uroczystości na swojej kosmetologicznej uczelni. Potem zaczęła pisać swojego bloga, opisując tę uczelnię i co robi, czym się tam zajmuje. Potem zaczęła obracać się w zawodowym otoczeniu. Przede wszystkim
przez innych, lepszych od niej i więcej wiedzących ludzi przechodziła przemianę (i ciągle przechodzi), która pomogła jej wybijać się w środowisku. A ile radości ma w sobie, gdy ludziom, którzy dopiero zaczynają może dać jakieś wskazówki, to tylko ona wie. Teraz ma nawet swój salonik w domu, gdzie wykorzystuje wszystko to, czego się nauczyła i nawet zarabia pieniądze. Pieniądze na pasji.

Rozumiesz, co chcę Ci przekazać? ☺

 

Pokaż ludziom to, czym się zajmujesz. Nie pożałujesz tego, a wręcz przeciwnie dostaniesz dodatkowe spektrum możliwości i znajomości.
Ale zostańmy w temacie budowy właśnie marki, którą jesteś TY. Jeżeli zaczniesz robić to, co chcesz robić, to po jakimś czasie ludzie będą zgłaszać się do Ciebie z pytaniami. Jeżeli będziesz robić to wytrwale, jeżeli zaczniesz pokazywać ludziom swoje efekty, zaczną korzystać z Twoich usług czy produktów, a Ty będziesz zarabiał na swoje marzenia. Tylko wiesz, co jest w tym najważniejsze?
To, czym chcesz się zajmować, ma płynąć z Twojego serca w 100%. Masz kochać to, wręcz „jarać się” tym tematem. Znajdź taki temat i nie skacz z kwiatka na kwiatek.

 

Osoba, która zajmuje się 5 tematami, nigdy nie będzie dobra w jednej, konkretnej sprawie, ponieważ daje w to po 20% siebie. To wspaniale, jeśli robisz dużo i dużo doświadczasz, ale jeżeli na początku nie skupisz się tylko na jednym i nie dojdziesz w tym do pozycji eksperta i nie zaczniesz na tym zarabiać na życie, to nie warto zajmować się innymi.

 

Chcę być z Tobą szczery.: Nie myśl proszę, że ktoś sam się Tobą zainteresuje, sam zobaczy, co robisz. Nie, nie, nie. Nie w tych czasach. Teraz, jeżeli chcesz skupić kogoś uwagę na sobie musisz być w czymś naprawdę „zajebisty”.biale_tlo_socialmedia

Potrzebujesz pokazywać innym swoje efekty! Ludzie chcą się uczyć od innych, jeżeli widzą, że naprawdę są w czymś dobrzy.

 

Jest to fragment E-booka, którego stworzyłem i jest dostępny do pobrania ZA DARMO pod linkiem: http://uwolnij.to/mozliwosci-21-wieku/ .

Dowiedz się więcej wchodząc w link, albo klikając w E-booka.